• Artykuł
  • Publikacja: 02.02.2018
  • Edycja: 02.02.2018
  • 1 
Przedłużamy termin nadsyłania zgłoszeń do projektu „O finansach… w bibliotece – 5. edycja” do 8 lutego 2018 r.!

Do 8 lutego, do godz. 23.59 przedłużamy termin nadsyłania zgłoszeń do projektu „O finansach… w bibliotece - 5. edycja”. W szczególności zapraszamy biblioteki miejskie (z miast do 100 tyś. mieszkańców), które nie mogły uczestniczyć we wcześniejszych jego edycjach.

Udział w projekcie to:

  • dla bibliotekarzy możliwość doskonalenia umiejętności pracy z osobami dorosłymi w bibliotece (m.in. szkolenie stacjonarne dla bibliotekarzy, kurs e-learningowy, konsultacje eksperckie );

  • nowa oferta biblioteki dla dorosłych mieszkańców miasta/gminy (m.in. spotkania edukacyjne poświęcone tematyce zarządzania domowym budżetem).

 

 

Kto może wziąć udział w 5. edycji projektu „O finansach… w bibliotece”?

  • Zapraszamy gminne biblioteki publiczne z gmin wiejskich, wiejsko-miejskich oraz biblioteki miejskie z miast do 100 tysięcy mieszkańców z całej Polski.

  • W projekcie mogą wziąć udział biblioteki, które do tej pory w nim nie uczestniczyły, lub uczestniczyły tylko w jednej z poprzednich edycji projektu (tzw. biblioteki-absolwenci).

 

 

Jak się zgłosić?

  • Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić dostępny on-line „Formularz zgłoszeniowy” (http://ofinansach.biblioteki.org/formularz-zgloszeniowy) oraz zaakceptować Regulamin naboru do projektu (dostępny na stronie projektu).

  • Biblioteki, które wezmą udział w projekcie zostaną wyłonione w trybie konkursowym.

 

 

Pytania i odpowiedzi

  • Pytania dotyczące naboru do projektu można kierować na adres e-mail edukacjaekonomiczna@frsi.org.pl lub telefonicznie pod numerem 22 123 90 32

  • Zapraszamy do obejrzenia webinarium o projekcie: https://youtu.be/bVymAdXzNhM.

  • Strona projektu: www.ofinansachwbibliotece.wordpress.com

Przedłużamy termin nadsyłania zgłoszeń do projektu „O finansach… w bibliotece – 5. edycja” do 8 lutego 2018 r.!