Grzesiu, czy wrzuciłeś list do skrzynki? Czyli o newsletterze w bibliotece W słynnym wierszyku Juliana Tuwima, ciocia pyta: “Wrzuciłeś, Grzesiu, list do skrzynki, jak prosiłam?”. Grześ się zarzeka na wszelkie świętości, że tak, po czym okazuje się, że kłamał. Ciocia zresztą taka święta też nie... Marta Kostecka 15.10.2020 0
Jak wykorzystać w bibliotece serwis Pinterest? Serwis Pinterest (https://pl.pinterest.com/) pełni rolę wirtualnej „tablicy korkowej”, na której użytkownicy „przypinają” różne materiały wizualne (zdjęcia, filmy), które znaleźli w sieci lub sami stworzyli i chcą się nimi... Agnieszka Koszowska 31.10.2015 3
Bibliotekarzu! Przyjmij Kierunek na Wizerunek:) Treść dostępna tylko tylko dla zalogowanych użytkowników. Natalia Gromow 16.09.2015 0
Content Marketing jako forma promocji biblioteki Promowanie biblioteki poprzez publikowanie/udostępnianie użytkownikom (za pomocą internetu) wartościowych i przydatnych treści. Dzięki czemu pozyskujemy i angażujemy czytelników w działania biblioteki. Aleksandra M.- Hajdukiewicz 06.11.2014 2
Zarządzanie zasobami dla skutecznego marketingu projektu międzynarodowego, w wersji skondensowanej Jeśli przystępujecie do realizacji międzynarodowego projektu kulturalnego zazwyczaj myślicie o jego części artystycznej i pracy związanej z administrowaniem i zarządzaniem wielokulturowym partnerstwem. Grantodawcy są oczywiście... Agnieszka Wlazeł 01.07.2014 1