Od briefu do księgi znaku, czyli jak się do tego zabrać krok po kroku **Brief ** – dokument zawierający między innymi opis przedmiotu, celów, grup docelowych kampanii reklamowej (społecznej, informacyjnej itp.)oraz dokładnych wytycznych, jakie mają spełnić poszczególne działania (np. preferencje wyboru... Ewa EVC Piątkowska 10.01.2016 1
7 mądrych zasad projektowania logo, które stanowią fundamenty najcenniejszych marek na świecie. 1. Nie używaj więcej niż trzech kolorów. Nie istnieją liczne wartościowe przykłady łamiące tą zasadę. Nie twórz wyjątku od reguły — to się po prostu nie opłaca i może się nie udać. Unikaj rażąco jaskrawych, ale i ponurych barw.... Ewa EVC Piątkowska 08.01.2016 0
Modne słowo „kontrakt” czy ważne narzędzie? Treść dostępna tylko tylko dla zalogowanych użytkowników. Monika Bełdowska 19.03.2014 3