BIBLIOTEKA JAKO MARKA tematem przewodnim lutego na portalu labib.pl
Rozpoczynamy drugi miesiąc w ramach projektu 12 miesięcy tematycznych z labib.pl organizowanego przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego we współpracy ze Stowarzyszeniem LABiB.
W najbliższych tygodniach skupimy się szeroko rozumianej tematyce marketingu. Dowiemy się jakie znaczenie dla instytucji ma budowanie marki i spójnego wizerunku. Poszukamy odpowiedzi na pytanie jak robić to skutecznie i z wykorzystaniem dostępnych środków.
Przygotowaliśmy dla Was dwa webinaria:
- Pierwsze z nich, pt: “Marka biblioteki” odbędzie się już 11 lutego 2020 r., o godz. 11, a poprowadzi je dyrektorka Biblioteki Gdynia - Natalia Gromow. Podczas webinarium wspólnie zastanowimy się nad tym, jaką marką jest biblioteka i czy warto w nią inwestować. Odpowiemy również na pytanie dotyczące korzyści, które daje silna marka i jak wykorzystać jej potencjał w zarządzaniu biblioteką. W ostatniej części spotkania poznamy proces budowania marki oraz praktyczne przykłady jego zastosowania w bibliotekach. Aby wziąć udział w webinarium, należy zarejestrować się klikając na link: https://frsi.clickmeeting.pl/labib-marka-biblioteki/register
- Kolejne webinarium pt: “Marketing wewnętrzny w bibliotece” odbędzie się w ostatnim tygodniu lutego i poprowadzi je kierowniczka działu promocji MBP w Szczecinie - Anna Rutkowska. Link do rejestracji na webinarium pojawi się wkrótce.
Zapraszamy do lektury i udziału w webinariach, ale przede wszystkim do dzielenia się swoimi doświadczeniami na portalu labib.pl!
Jeśli macie jakieś pomysły/pytania/wątpliwości, możecie skontaktować się z ekspertami miesiąca za pośrednictwem portalu labib.pl lub mailowo pod adresem stowarzyszenielabib@gmail.com
Eksperci miesiąca:
Do zobaczenia na www.labib.pl oraz na www.facebook.com/platformalabib!