• Artykuł
  • Publikacja: 24.01.2018
  • Edycja: 24.01.2018
  • 0 
Zapraszamy na webinarium „O finansach… w bibliotece – 5. edycja, czyli garść informacji o projekcie i rekrutacji”

26 stycznia (piątek) o godzinie 10.00 zapraszamy na webinarium poświęcone 5. edycji projektu „O finansach… w bibliotece”. Webinarium skierowane jest przede wszystkim do bibliotekarek i bibliotekarzy, którzy chcieliby wziąć udział w projekcie. Jeśli uważasz, że umiejętność zarządzania domowym budżetem warto doskonalić na każdym etapie życia, zapraszamy na webinarium prezentujące ofertę projektu „O finansach… w bibliotece”. W szczególności zapraszamy osoby, które pracują w bibliotekach miejskich (miasta do 100 tyś. mieszkańców) lub gminnych (gminy wiejskie i wiejsko-miejskie) oraz szukają nowej oferty dla dorosłych mieszkańców swojej gminy lub miasta.

Podczas najbliższego webinarium będzie można się dowiedzieć:

  • dlaczego warto uczestniczyć w projekcie,

  • na czym polega realizacja projektu i jego harmonogram,

  • jak wygląda proces rekrutacji do projektu,

  • odpowiemy na Wasze pytania związane z tematyką webinarium.

Osobą prezentującą będą **Karolina Walkiewicz ** oraz ** Martyna Woropińska, ** koordynujące projekt „O finansach… w bibliotece – 5. edycja”. ** ** Webinarium poprowadzi Agnieszka Koszowska .

Aby wziąć udział w webinarium, należy się wcześniej zarejestrować pod adresem: https://frsi.clickmeeting.pl/ofb5/register

Osoby, które zarejestrują się na spotkanie, otrzymają wiadomość e-mail z linkiem, w który należy kliknąć, aby dołączyć do webinarium.

Przed rejestracją należy zapoznać się z Zasadami udziału w webinariach organizowanych przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (link: http://www.biblioteki.org/webinaria/Wazne_informacje_dla_uczestnikow_webinariow_organizowanych_przez_FRSI.html).