26 stycznia (piątek) o godzinie 10.00 zapraszamy na webinarium poświęcone 5. edycji projektu „O finansach… w bibliotece”. Webinarium skierowane jest przede wszystkim do bibliotekarek i bibliotekarzy, którzy chcieliby wziąć udział w projekcie. Jeśli uważasz, że umiejętność zarządzania domowym budżetem warto doskonalić na każdym etapie życia, zapraszamy na webinarium prezentujące ofertę projektu „O finansach… w bibliotece”. W szczególności zapraszamy osoby, które pracują w bibliotekach miejskich (miasta do 100 tyś. mieszkańców) lub gminnych (gminy wiejskie i wiejsko-miejskie) oraz szukają nowej oferty dla dorosłych mieszkańców swojej gminy lub miasta.
Podczas najbliższego webinarium będzie można się dowiedzieć:
-
dlaczego warto uczestniczyć w projekcie,
-
na czym polega realizacja projektu i jego harmonogram,
-
jak wygląda proces rekrutacji do projektu,
-
odpowiemy na Wasze pytania związane z tematyką webinarium.
Osobą prezentującą będą **Karolina Walkiewicz ** oraz ** Martyna Woropińska, ** koordynujące projekt „O finansach… w bibliotece – 5. edycja”. ** ** Webinarium poprowadzi Agnieszka Koszowska .
Aby wziąć udział w webinarium, należy się wcześniej zarejestrować pod adresem: https://frsi.clickmeeting.pl/ofb5/register
Osoby, które zarejestrują się na spotkanie, otrzymają wiadomość e-mail z linkiem, w który należy kliknąć, aby dołączyć do webinarium.
Przed rejestracją należy zapoznać się z Zasadami udziału w webinariach organizowanych przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (link: http://www.biblioteki.org/webinaria/Wazne_informacje_dla_uczestnikow_webinariow_organizowanych_przez_FRSI.html).