• Artykuł
  • Publikacja: 06.01.2016
  • Edycja: 20.01.2016
  • 0 
Obudź MOC proMOCji! Weź udział w miesiącu promocji z labib.pl

Sieć LABiB zaprasza na MOC proMOCji czyli miesiąc tematyczny na portalu labib.pl poświęcony zagadnieniu promocji. Uczestnicy miesiąca wezmą udział w bezpłatnych webinariach, skorzystają z cyklu inspiracji, będą mogli zadać pytania ekspertom i sprawdzić swoją kreatywność w zabawie #mocpromocji! Zaczynamy 8 stycznia - zapraszamy!

Podczas miesiąca promocji swoją wiedzą podzielą się m.in.:

Michał Bielicki - specjalista w programie Nowe Technologie Lokalnie. Na co dzień koordynuje prace Mobilnych Doradców. Corocznie współorganizuje również ogólnopolską konferencję „Sektor 3.0”. Prywatnie wielki kibic piłki nożnej. Od przeszło 7 lat pomaga w biurze prasowym jednego z warszawskich klubów sportowych. Pasjonuje się także technologiami informacyjno-komunikacyjnymi, w szczególności social media.

Natalia Gromow - kierownik Działu Marketingu i PR oraz rzecznik prasowy Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku, członek sieci dla bibliotekarzy LABiB. Absolwentka studiów podyplomowych Marketing kultury na Uniwersytecie Warszawskim oraz Innowacyjne praktyki PR na Uniwersytecie Gdańskim. Na co dzień zajmuje się organizowaniem kampanii marketingowych oraz współpracą z przedstawicielami samorządu, organizacji pozarządowych, innych instytucji kultury, mediów oraz biznesu.

Anna Niemczyk – kustosz w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Chrzanowie. Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach oraz studiów podyplomowych Broker Informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim, trener edukacji medialnej Fundacji Nowoczesna Polska, blogerka. Na co dzień pracuje w Dziale Czytelń i Multimediów chrzanowskiej biblioteki, gdzie m.in.: zarządza profilem biblioteki na Instagramie.

Paulina Pamuła - edukatorka, autorka bloga www.paulinapamula.pl. Prowadzi biznes w sieci “Wszystkiego kreatywnego”, organizuje szkolenia online i pomaga organizacjom pozarządowym w promocji ich działań. Ekspertka od mediów społecznościowych - buduje aktywną społecznością wokół bloga i skutecznie promuje swoje działania m.in.: tworząc angażujące treści na Facebooku i Instagramie.

**Marta Piasecka ** - specjalista ds. promocji i marketingu w Miejskiej Bibliotece Publicznej im. Hieronima Łopacińskiego w Lublinie. Absolwentka kulturoznawstwa UMCS w Lublinie. Pomysłodawczyni i współtwórca viralowych akcji bibliotecznych: np. Sleeveface, Dzieła sztuki w bibliotece oraz cyklu filmów "Zapraszamy do biblioteki".

**Ewa Piątkowska ** - grafik, kreator wizerunku, projektant ubioru. Fanka dobrego loga i spójnej identyfikacji wizualnej. Pracowała przy projekcie Bibliocamp Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku czy przy odświeżeniu loga dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie. Współtworzy projekt EVC DSGN.

**Alicja Wiczling ** – specjalista ds. promocji w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej w Gdańsku, członek sieci dla bibliotekarzy LABiB. Absolwentka polonistyki oraz uzupełniających studiów z marketingu oraz PR na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego. Od trzech lat koordynuje projekt Bibliocamp.

Z ekspertami spotkamy się podczas dwóch webinariów oraz akcji EKSPERTKI NA ŁĄCZACH.

WEBINARIUM “BIBLIOTEKA W SOCIAL MEDIA” / 19 stycznia (wtorek), godz. 18.00

Podczas webinarium dowiemy się dlaczego i jak biblioteka powinna być obecna w social media. Spróbujemy zidentyfikować potencjalnych odbiorców Facebooka, Twittera, Instagrama czy Snapchata, dowiemy się jak i po co używać hasztagów, sprawdzimy najnowsze trendy.

O promocji biblioteki w social media opowiedzą: **Michał Bielicki ** (Nowe Technologie Lokalnie), ** Anna Niemczyk ** (Miejska Biblioteka Publiczna w Chrzanowie) ** ** i **Marta Piasecka ** (Miejska Biblioteka Publiczna im. Hieronima Łopacińskiego w Lublinie) .

WEBINARIUM “PODAJ DALEJ - JAK SKUTECZNIE KOMUNIKOWAĆ SIĘ Z CZYTELNIKIEM I PROMOWAĆ BIBLIOTEKĘ” / 26 stycznia (wtorek), godz.18.00

Podczas webinarium dowiemy się jak skutecznie promować działania biblioteki wśród różnych grup odbiorców: czytelników, mieszkańców, władz, dziennikarzy itp. Spróbujemy nakreślić́ plan komunikacji dla wydarzenia organizowanego przez bibliotekę̨: określić́ grupy odbiorców, dostosować́ kanały komunikacji, opracować́ przekaz i skutecznie wysłać́ go w świat.

O tworzeniu kampanii promocyjnych i komunikacyjnych opowiedzą: **Natalia Gromow ** i Alicja Wiczling (Sieć LABiB, Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Gdańsku).

EKSPERTKI NA ŁĄCZACH - od 11 stycznia zapraszamy na spotkania z EKSPERTKAMI NA ŁĄCZACH! Na portalu labib.pl na Wasze pytania m.in.: z zakresu przygotowania identyfikacji wizualnej, projektowania logotypów, tworzenia angażujących treści w Internecie czy prowadzenia fanpage biblioteki będą odpowiadać **Paulina Pamuła ** (“Wszystkiego Kreatywnego”) ** ** oraz Ewa Piątkowska ( EVC DSGN ).

Przez cały miesiąc na portalu będą ukazywały się również artykuły i inspiracje dotyczące sprawdzonych działań z zakresu promocji. Dodatkowo, uczestników miesiąca zaprosimy do udziału w zabawie #mocpromocji . Szczegóły wkrótce!

Dziel się wiedzą, mnoż pomysły i obudź promocyjną moc z labib.pl!

 

 

Obudź MOC proMOCji! Weź udział w miesiącu promocji z labib.pl