W najbliższy piątek, 26 lutego 2021 o g. 10:00 odbędzie się webinarium poświęcone projektowi "Edukacja finansowa w bibliotekach publicznych". Serdecznie zapraszamy do udziału wszystkie osoby zainteresowane naborem do projektu!
Podczas webinarium przybliżymy ideę edukacji finansowej dla dorosłych w bibliotekach i przedstawimy najważniejsze informacje na temat naboru do projektu "Edukacja finansowa w bibliotekach" (FINLIT). Odpowiemy też na pytania. Na webinarium dowiecie się:
- czym zajmuje się projekt "Edukacja finansowa w bibliotekach publicznych",
- jakie są zasady udziału w projekcie, co oferujemy i czego oczekujemy od bibliotek,
- co może zaproponować biblioteka mieszkańcom gminy w ramach FINLIT,
- jakie korzyści może odnieść biblioteka i co zyskują bibliotekarze i bibliotekarki realizując projekt w swojej bibliotece.
O projekcie "Edukacja finansowa w bibliotekach publicznych" i zasadach uczestnictwa w nim opowiedzą Katarzyna Morawska i Beata Tarnowska.
Aby wziąć udział w webinarium, należy się wcześniej zarejestrować pod adresem: https://frsi.clickmeeting.com/edukacja-finansowa-w-bibliotekach-publicznych/register
Osoby, które zarejestrują się na spotkanie, otrzymają wiadomość e-mail z linkiem, w który należy kliknąć, aby dołączyć do webinarium.
Przed rejestracją należy zapoznać się z Zasadami udziału w webinariach organizowanych przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.
Projekt „Edukacja finansowa w bibliotekach publicznych” (ang: Financial Literacy through Public Libraries), finansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+ Akcja 2: Partnerstwa strategiczne/Edukacja dorosłych, jest realizowany w partnerstwie, które tworzą: Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (Polska – lider projektu), Global Libraries Bulgaria Foundation (Bułgaria), Narodna in Univerzitetna Knjižnica NUK (Słowenia), “Ovid Densusianu” Hunedoara-Deva County Library (Rumunia) oraz National Association of Public Librarians and Libraries in Romania (partner stowarzyszony).