• Artykuł
  • Publikacja: 06.03.2022
  • Edycja: 06.03.2022
  • 0 
Dzień Pluszowego Misia w bibliotece

Cele zajęć:

  • wspólne świętowanie Światowego Dnia Pluszowego Misia
  • integracja lokalnego społeczeństwa
  • współpraca międzypokoleniowa (dzieci i rodzice)
  • zaznajomienie dzieci i rodziców z zagadnieniem VR (wirtualna rzeczywistość)

Przebieg:

Zajęcia miały charakter edukacyjno – artystyczny. Po krótkim wstępie dzieci otrzymały pierwsze zadanie – odnalezienie podobizny znanych misiów w salach bibliotecznych. Następnie wspólnie z opiekunami wykonywali ozdoby w kształcie misia. Wszyscy uczestnicy zajęć uczyli się wspólnie piosenki-pokazywanki o Misiu. Bardzo dużą atrakcją i nowością dla uczestników spotkania były elementy Wirtulanej Rzeczywistości na zajęciach. Dzieci otrzymały kolorowanki z misiami, a rodzice zostali poproszeni o zainstalowanie na swoich smartfonach aplikacji Quiver. Za pomocą telefonów kolorowe misie „ożyły”. Na koniec zajęć wszyscy uczestniczyli w specjalnie przygotowanym drużynowym quizie. Do jego przeprowadzenia użyliśmy tabletów dostępnych w bibliotece. Quiz przygotowany był na platformie Kahoot! Nagrodą dla najlepszej drużyny był mały, słodki upominek w postaci Misia Lubisia.

Co warto wiedzieć:
Potrzebne materiały:


Artykuł dostępny na licencji  CC BY 4.0

Dzień Pluszowego Misia w bibliotece