Zakończyliśmy rekrutację do 4 rundy Programu Rozwoju Bibliotek, dokonaliśmy oceny zgłoszeń i udostępniliśmy listę bibliotek przyjętych do Programu. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia i serdecznie gratulujemy przyjętym bibliotekom!
Dokładnie przeczytaliśmy wszystkie zgłoszenia. Do ich oceny, oprócz osób z zespołu FRSI, zaprosiliśmy także dyrektorki bibliotek, ponieważ bardzo nam zależało na perspektywie osób na co dzień pracujących w tych instytucjach. Z częścią zespołów aplikujących do PRB miałyśmy także okazję spotkać się online. Wszystko po to, by dokonać dobrego wyboru, co z naszej perspektywy oznacza wybór bibliotek, które najlepiej spełniły określone w 4. rundzie kryteria i którym - w związku z tym - najwięcej będziemy mogli zaoferować i tym samym najlepiej odpowiedzieć na ich potrzeby.
Tak powstała lista bibliotek przyjętych do 4. rundy PRB, która dziś publikujemy: POBIERZ PLIK PDF
Jeśli Wasza biblioteka znalazła się na liście bibliotek przyjętych do Programu:
I. Konto w Wirtualnym Segregatorze PRB. Osoby zgłoszone do Programu znajdą jutro, czyli 20 maja 2021 w swoich skrzynkach mailowych wiadomość wysłaną z adresu: 4prb@frsi.org.pl. Oznacza to, że macie już dostęp do Wirtualnego Segregatora PRB. Postępując zgodnie z instrukcją w niej zawartą, zalogujcie się na swoje konto. Jeśli Wasza biblioteka jest na liście przyjętych, ale nie dostaliście wspomnianego maila, skontaktujcie się z nami.
II. Umowa. Po zalogowaniu na konto wygenerujcie i podpiszcie umowę. Macie na to czas do 26 maja 2021.
III. Webinarium wprowadzające. Jak wygenerować umowę, odebrać sprzęt i wziąć udział w spotkaniu inauguracyjnym opowiemy już 21 maja 2021 o godz. 11 podczas webinarium wprowadzającego. Zarejestrujcie się na nie już teraz, klikając w link: https://frsi.clickmeeting.com/4-runda-programu-rozwoju-bibliotek-webinarium-wprowadzajace/register
Jeśli Wasza biblioteka nie znalazła się na liście przyjętych do Programu. Zostańcie z nami! Także sprawdźcie jutro swoje skrzynki mailowe. Prześlemy Wam informacje do czego Was zapraszamy.
Przy okazji ogłoszenia wyników rekrutacji dziękujemy za podjęcie się niełatwej roli ekspertek oceniających zgłoszenia:Agnieszce Borkiewicz
Dyrektorce Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Jarocin
Joannie Chapskiej
Kierowniczce Działu Instrukcyjno-Metodycznego Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. Hieronima Łopacińskiego w Lublinie, Przewodniczącej Zarządu Okręgu Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich w Lublinie oraz Członkini Zarządu Głównego SBP w Warszawie
Natalii Gromow
Dyrektorce Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdyni, przedstawicielce Stowarzyszenia Labib
Jolancie Janiec
Dyrektorce Miejskiej Biblioteki Publicznej w Hrubieszowie, Członkini Stowarzyszenia Labib
Katarzynie Nowickiej
Dyrektorce Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Zagórów
Małgorzacie Sobiesiak
Dyrektorce Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zofii Nałkowskiej w Przasnyszu
Adriannie Walendziak
Dyrektorce Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
Marzennie Wojnar
Dyrektorce Gminnej Biblioteki Publicznej w Lubiczu Dolnym