- Budżet działania: 1500 zł
- Czas przygotowania: 30 dni
- Czas trwania: 2 dni
- Liczba organizatorów: 2
- Liczba uczestników: 10-15
Pomysł na działanie
Na czym polegało przedsięwzięcie?
Kampania na rzecz promowania czytelnictwa wyrażona poprzez malunki graffiti na płytach kartonowo-gipsowych, Samo wydarzenie odbywa się przed siedzibą biblioteki (domu kultury, itp.). tematem przewodnim prac ma by promowanie czytelnictwa.
Dlaczego warto?
Jest to nietypowa forma promowania "podstawowej' działalności bibliotek. Dzięki tej nietypowej formie artystycznej zyskujemy możliwość przyciągnięcia do biblioteki młodzieży gimnazjalnej i licealnej. Nic nie stoi na przeszkodzie by temu wydarzeniu towarzyszyły warsztaty z rysunku, tworzenia komiksów, itp.
W trakcie realizacji
- ogłoszenie konkursu na projekt graffiti
- wybór - nadesłanych projektów - najlepszych 6 (ilość dowolna) prac
- Ustalenie właściciela gruntu, na którym odbędzie się wydarzenie (chodniki, park, trawnik) i wystąpienie do właściciela o zgodę na przeprowadzenie wydarzenia
- malowanie graffiti przed biblioteką
Co jest potrzebne do realizacji tego etapu?
-
regulamin konkursu
-
promocja wydarzenia
Po zakończeniu
- Można eksponować przed biblioteką wykonane prace przez 2 tygodnie
- Wystawę można wypożyczać/eksponować w innych filiach biblioteki (czy instytucjach kultury)