Pomysł na działanie
Na czym polegało przedsięwzięcie?
Scenariusz zajęć
- Na podstawie diagnozy lokalnej:
- WHO/kto będzie brał udział w zajęciach - wszyscy zainteresowani
- WHAT FOR/w jakim celu przeprowadzasz zajęcia – w celu rozwinięcia kompetencji grafomotorycznych
- WHERE/gdzie odbędą się zajęcia (np. w czytelni lub w sali komputerowej) – w czytelni szkolnej biblioteki, przy Szkole Podstawowej nr 2
- WHEN/kiedy (tutaj wpisz orientacyjny termin np. w tygodniu przed południem) - 22.03.2020 w godzinach przedpołudniowych
- PLANOWANIE
Główny CEL warsztatu |
Poszerzenie kompetencji grafomotorycznych |
Cele szczegółowe – operacyjne (może być treść warsztatu) |
|
Metody |
metoda ćwiczeń praktycznch ćwiczenia z pięknego pisania |
Materiały |
Dlaczego warto?
Aktualnie bardzo wiele dzieci ma problem z ładnym i kształtnym pisaniem. Warto poświęcić czas, by popracować z uczniami nad kaligrafią.
W trakcie przygotowania
zadanie wstępne
Co jest potrzebne do realizacji tego etapu?
-
potrzebny jest komputer bądź tablet
Jak krok po kroku przebiega etap przygotowań?
-
https://docs.google.com/document/d/1KPn9vehOmFWPTo6Lj1uy5WVdeXS8j7G17Uw6hRnJn_0/edit?usp=sharing OZE dotyczące historii pisma
W trakcie realizacji
https://wordwall.net/play/890/065/482 Po kliknięciu w link otworzy się gra wstępna
DZIEL SIĘ WIEDZĄ, MNÓŻ POMYSŁY!
Informacje dodatkowe
Scenariusz na licencji cc