• Sceariusz
  • Publikacja: 16.12.2015
  • Edycja: 16.12.2015
  • 2 
Jestem the best
Jestem the best

  • Budżet działania: 8190 zł
  • Czas przygotowania: 4 tygodnie
  • Czas trwania: 39 tygodni
  • Liczba organizatorów: 3
  • Liczba uczestników: 12
Pomysł na działanie

Na czym polegało przedsięwzięcie?

Głównym celem projektu jest usuwanie barier w potocznym posługiwaniu się językiem angielskim połączone z symulacją wypraw po Europie i praktyczne rozpoznawanie w boju (działaniu) marzeń i talentów uczestników dla budowania ich osobistej pewności i przekonania, że realizacja marzeń dla każdego jest możliwa o ile zainteresowany zaangażuje się i zapracuje na własny sukces. Oraz czytanie, czytanie ...

Dlaczego warto?

Beneficjentami jest 12-ka dzieci w wieku 14 - 10 lat, którym proponujemy zajęcia rozwojowe i pewien rodzaj przygody podczas wirtualnych wypraw po Europie. Tytuł pozycjonuje uczestników pozytywnie. Angielski+ nie jest zwykłą nauką, jest nauką pozwalającą każdemu uczestnikowi nabierać pewności siebie a do tego zasadą będzie, że nikt nie będzie niweczył zgłaszanych przez dzieci pomysłów.

Co ważne proponowane formy współpracy i wyrazu są na tyle wszechstronne, że każdemu dają możliwość sukcesu czyli dobrego powodu do uśmiechu. Uzyskiwanie kompetencji które wskazujemy w korzyściach dla dzieci to dobry zadatek na osiąganie wielu sukcesów. Wszyscy otrzymają dostęp do nowych ciekawych osób, interesujących materiałów i publikacji. Bardzo liczymy na wpisy na tablicy Banku Dziecięcych uśmiechów aby dostosowywać działania projektowe do oczekiwań dzieci. Jeśli doborem książek uda się wypracować nawyk czytania to będzie to wielki wspólny sukces. Elegancki styl to sposób na dowartościowanie dzieci.

W trakcie przygotowania

Jesteśmy po pierwszym spotkaniu z dziemi i ich opiekunami w Bibliotece Europejskiej Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct - vide zdjęcie. Ponieważ spotkanie było 6 grudnia był Mikołaj z małymi upominkami, za pośrednictwem Internetu były odwiedziny w Rowaniemi, było też małe co nieco. Zajęcia językowe rozpoczną się w styczniu. Teraz szykujemy materiały i scenariusze dotyczące poszczególnych krajów i miejsc.

Co jest potrzebne do realizacji tego etapu?
  •   Gromadzimy materiały i scenariusze