• Artykuł
  • Publikacja: 12.12.2024
  • Edycja: 12.12.2024
  • 1 
Komunikacja w zespole z udziałem osób w wieku 55+. Rola liderek i liderów bibliotek w kształtowaniu otwartej komunikacji i współpracy między pracownikami – zapraszamy na webinarium
20 grudnia (piątek) w godzinach 10.00-11.00 Stowarzyszenie Dyrektorek i Dyrektorów Bibliotek INICJATYWY zaprasza na webinarium dla liderek i liderów bibliotek, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób kształtować relacje w zarządzanym przez siebie zespole, zwłaszcza z udziałem pracowników w wieku 55+, aby skutecznie budować zintegrowany i efektywny zespół.

Spotkanie będzie poświęcone procesom komunikowania w zróżnicowanych wiekowo zespołach, w tym - zapoznania się z zasadami efektywnej komunikacji, umiejętności rozpoznawania potencjalnych barier oraz technik radzenia sobie z wyzwaniami w relacjach interpersonalnych.

Podczas webinarium:
  • rozwiniesz swoje umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji interpersonalnej w środowisku pracy,
  • dowiesz się, jak rozwijać i wspierać kompetencje i potencjał pracowników w wieku 55+ w pracy bibliotek,
  • zdobędziesz wiedzę, jak efektywnie budować zespoły zróżnicowane wiekowo, jak zadbać o relacje w międzypokoleniowym zespole,
  • poznasz praktyczne sposoby kształtowania inkluzywnej komunikacji, która pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań różnych pracowników i sprzyja współpracy w środowisku zawodowym.

Podczas spotkania odpowiemy też na Wasze pytania związane z tematyką webinarium.

Osobą prezentującą będzie Danuta Parlak – psycholog, wykładowczyni akademicka, członkini Komisji Ekspertów ds. Osób Starszych przy RPO. Ekspertka i trenerka w projektach dotyczących komunikacji, zwłaszcza komunikacji międzypokoleniowej, realizowanych przez Stowarzyszenie Forum 4 Czerwca. Obecnie prowadzi badania nad komunikacją protekcjonalną (dziadurzenie) w polskim społeczeństwie.

Webinarium poprowadzi Damian Domański – wiceprezes Stowarzyszenia Dyrektorek i Dyrektorów Bibliotek INICJATYWY.

Aby wziąć udział w webinarium, należy się wcześniej zarejestrować pod adresem: https://inicjatywy.clickmeeting.com/komunikacja-w-zespole-20-12/register

Osoby, które zarejestrują się na spotkanie, otrzymają wiadomość e-mail z linkiem, w który należy kliknąć, aby dołączyć do webinarium.

Jeśli potrzebujesz pomocy w wypełnieniu formularza rejestracyjnego lub masz do nas pytania związane z tym webinarium – napisz: inicjatywy.stowarzyszenie@gmail.com lub zadzwoń: +48 508 897 087.

Po spotkaniu nagranie webinarium będzie dostępne na kanale Stowarzyszenia Dyrektorek i Dyrektorów Bibliotek INICJATYWY na YouTube.

Webinarium jest realizowane przez Stowarzyszenie Dyrektorek i Dyrektorów Bibliotek INICJATYWY ze środków Programu Rozwoju Bibliotek. Program Rozwoju Bibliotek to przedsięwzięcie Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności prowadzone przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. W latach 2009-2015 było realizowane w ramach partnerstwa z Fundacją Billa i Melindy Gatesów.
Komunikacja w zespole z udziałem osób w wieku 55+. Rola liderek i liderów bibliotek w kształtowaniu otwartej komunikacji i współpracy między pracownikami – zapraszamy na webinarium